Thursday 31 January 2013

Hanya tuhan yang tahu

Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang

C/o:
Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih


Bismillahirahmanirahim......

Assalamualaikum...... 

Lirik lagu hanya tuhan yang tahu ini khas untuk insan yang bernama Raja muhammad Harith . Awak saya harap awak dapat terima lagu nie . Maafkan saya kalau saya ada buat salah ngan awak selama 10 bulan saya kenal awak . Awak tahu saya tak pernah ada perasaan yang macam nie .  Nak ikutkan dah setahun saya kenal awak . Saya kenal awak time 31 Januari 2012 . Masa tuh kalau awak nak tahu saya benci awak sangat . Entah tiba-tiba bila saya add awak . Saya suka awak . Saya nak kenal dengan lebih dekat . Dah kenal punya kenal 1 April 2012 saya jadi milik awak . Belum sah lagi . Ya Allah . Sayangnya dia . Dalam masa tuh banyak sangat dugaan yang menimpa . Saya redha . Lepas tuh saya dapat tahu yang awak sebenarnya dah couple dengan mimie . Ya Allah masa tuh . Perasaan saya hancur sesangat . Sebab masa tuh saya ingatkan awak betul-betul single . Pilu hati saya tahu tak tahan sebak . Sampai saya sakit-sakit . Ya Allah . Hanya Tuhan yang tahu . Last-last awak tinggalkan dia . Masa tuh saya rasa bersalah sangat . Hmm :'( Dugaan melimpah . Takdir tak boleh nak tolak . Tapi awak akan sentiasa ambil hati saya . Tapi awak kena faham yang saya nie kuat cemburu . Tapi saya tepis cemburu tuh sikit . Tapi saya sedih bila awak sanggup tak mengaku yang awak dah ada saya . Peristiwa 30 Januari 2013 tak boleh saya terima . Awak sampai saya asyik stalk profile awak . Tengok tweet awak dengan kak izati . Ya Allah . Sedihnya teramat . Saya tahu itu dugaan bagi saya selama 10 bulan kenal awak. Bukan senang nak jaga hati saya kan yang kuat cemburu . Tapi sememangnya saya tak cemburu . Just kecewa bila awak kata yang awak tak mengaku yang awak dah ada gf . Sedih . 

*Ya Allah , Seandai dia jodohku janganlah kau pisahkan kami berdua . Aku bersyukur atas dugaan yang kau beri padaku . Kerana ia suatu nikmat yang ternilai bagi . Untuk membuat aku sedar siapa diriku . Ya Allah , Terima Kasih kerana engkau telah meminjamkan aku seorang kekasih yang mampu menjadi teman sejatiku . 


Teman,maafkan jika ku melukaimu .
moga ikatan ukhwah yang bina
keakhirnya . Ahlan wahsalan . 




No comments:

Post a Comment