Sunday 13 January 2013

Mengapai keredhaanmu....

  Aku pernah membuat dosa kepada mu Ya Allah . Tetepi aku mahukan keredhaanmu . Aku masih mencari adakah doaku setiap masa masih tidak sempurna . Adakah aku masih belum sempurna ya Allah . Aku menyedari hakikatnya aku masih belum sempurna . Aku masih belajar untuk lebih rapat kepadamu . Aku mencari suatu sinar cahaya keredhaanmu ya Allah ,

   Atas nama Allah . Pemilik dunia ini . Dan aku adalah hambanya . Alhamdulilah . Aku dah mula berubah . Dah tak macam dulu . Ini adalah azam yang baru . Berubah kerana Allah . Mencari keredhaan Allah dan keredhaan kedua ibubapa kita :)

  Setiap masa kita akan kan dosa . But kalau kita cepat-cepat bertaubat . Kita jauhkan diri kita dari membuat dosa . Insya Allah . Allah terus bantu kita untuk jauh dari maksiat . Allah mengetahui apa yang hambanya pinta .


Kalau kita miskin sekali pun . Kita redha dengan apa yang di beri oleh . Insya Allah . Allah ada ganjaran untuk kita . Besar tahu tak ganjaran yang Allah bagi kat kita . Biarlah kita miskin di dunia kaya pada hal akhirat . Itu yang kita nak kaya pada hal akhirat . Kalau kita redha dengan ketentuan Allah . Insya Allah Syurga adalah tempat kita selamanya . Amiin . Assalamualaikum ukhwah fillah .




No comments:

Post a Comment