Thursday 6 December 2012

Hadir rasa rindu :'(

Assalamualaikum . Todayy my enteries sedih :'( Nie bukan pasal bf saya . Tapi pasal ex sayaaa . Perlu keee diaaa hadir dalam rinduuu saya . Hanya tuhan yang tahu perasaan saya mase niee . Mungkin susah nak lupakan ex akuuu . Susah sangat . Tak tahu kenapa ? Whyy ehh . aku dah cuba untuk lupakan kau . Tapi muka stayy yang hadir . Sedangkan aku cuma ada sorang yang aku sayang . tapi kenapa perlu kau . Apa jampi yang kau buat untuk aku terus mengingati kauuu ? Mengapa ? Dan Kenapa ? 

 Suddenly . Kau dah lupa kan aku kan . Dan aku bahagia tengok kau bahagia . Aku mampu tersenyum . Tapi kenapa stayyy ada rasa rindu . Haihh :'( Kenapalahh . Ya Allah , Hilangkan rasa rindu aku terhadap diaa . Hadirkan lah rasa rinduku terhadapMu Ya , Allah . InsyaAllah . Aku akan cuba untuk lupakan dia . Dan akan terus melupakan diaaaa . InsyaAllah . Yang penting saya ada orang yang bermakna dalam hidup saya ialah Family saya dan Awak Raja Harith :') See . Saya sayang awak sangat . Dan saya cuma akan hadir kan rasa rindu terhadap awak . Only you :*

No comments:

Post a Comment