Tuesday 4 December 2012

I am Big bang Fansss :*

Holla . Assalamualaikum All . Heheheh . What entries todayy . Is About Big bang . Surelyyy . I am Crazy because Big Bang . Weee . Siapa Fans Bigbang disini . Kita sama :) Seppp sikit . Lol lol . Hhaha . Surely . Aku gila sama seung ri . Yaaa . Seung ri . Oppa . Hohoh . Dia comel a.k.a Handsomeeeeeeeeee . Jangan lebih nanti Si dia marahhhh . Wahh . Untunglahhh . Kahkah ! Aku suka Big bang sebab dyeorang de best group k-pop . Semua Award dieorang menang . Aku suka lagu Blueeee . Tak tahu kenapa . Besttt :) Yeee . best sangat . Bila dengar lagu tuh . Gua Flyyy derrr . Flyyy like are birds . Hahaha . Berangan jeaaaa lebihh . Seee . Sampai termimpi-mimpi seung ri lah . Hope next year's Big bang datang Malaysia Lagiii  . Sebab aku big Fans off Big bang . Jangan pernah rampas my own Seung ri okayyy :) Hahaha . Saranghaeeee :* Awakkkk jangan Jealousss . okaayyy :') Seung ri just my fans onlyyy . But you my Heart onlyyy . Hahaha .

No comments:

Post a Comment