Wednesday 12 December 2012

Selamat pagi .

Assalamualaikum . Selamat pagi . Kawan-kawan . Today kita bangun awal . tak tahu kenapa . Pukul 6 bangun terus mandi . Lepas mandi , sidai baju . Mimpi ape ntah aku hari nie . Hoho .
Entries aku hari nie . tadelah menarik sangat . just nak talk about PMR Result . Tinggal 6 hari lagi jeaaa . Scary mary lah . Hmm :'( Ya Allah .
 

 Keputusan PMR semakin menghampiri . Apakah ? Aku kena sedia dari segi mental dan fizikal . Untuk menghadapinya . Aku masih tak ready nak masuk sekolah nanti . Imma not ready yet . Their can be happening yet . Ready ke tak ready aku kena Ready jugak . .


 Betul ke tarikh keputusan PMR 19/12/2012 . Apakah ? Tarikh tersebut adalah tarikh keputusan PMR . Ataupun sengaja nak menakut-nakutkan aku . Aku rasa was-was pulak . Kalau betul pun tarikhnya . Aku kena ready . Itu yang aku maksudkan . Aku kena ready . Guys doakan aku dapat keputusan yang cemerlang tau . InsyaAllah . Thankss :)

No comments:

Post a Comment